NOWOŚCI
Sukienka Mooa
Sukienka Mooa
189,00 zł
Sukienka Madlen
Sukienka Madlen
219,00 zł
szt.
Komplet Queen
Komplet Queen
129,00 zł
Spodenki jeans Puci
Spodenki jeans Puci
119,00 zł
Sukienka maxi Barba
Sukienka maxi Barba
179,00 zł
szt.
Sukienka maxi Diana
Sukienka maxi Diana
169,00 zł
szt.
Bluzka Sella
Bluzka Sella
129,00 zł
Sukienka Peral
Sukienka Peral
169,00 zł
Sukienka Bueno
Sukienka Bueno
149,00 zł
szt.
Płaszczyk jeansowy Milla
Płaszczyk jeansowy Milla
229,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: maurit@onet.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Rynek 20, 62-200 Gniezno,  jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zostaną zwrócone niezwłocznie na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu towaru.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu/wymiany towaru w przypadku, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczające podstawowe normy zapoznania się z produktem, tj.: poplamienia, ślady makijażu, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące, płyny itp.), brak paragonu/faktury, brak oryginalnego zamocowania metki.

Zwrot tylko i wyłącznie z dowodem zakupu (bądź jego kopią) tj.: paragon/faktura.

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: maurit@onet.pl lub drogą pocztową na adres ul. Rynek 20, 62-200 Gniezno.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Rynek 20, 62-200 Gniezno.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Reklamacje uwzględniamy tylko i wyłącznie z dowodem zakupu tj.: paragon bądź faktura.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl